Hi I'm Josman and I have a problem with the Canon Pro-1, I hope someone with can help. Thanks

O ho sento, deu ser el problema del traductor, però no entenc la resposta
No serveix de res intentar ressuscitar aquesta impressora, ja que no és una impressora adequada per a la forma en què la feu servir; els costos que comporta el manteniment i el funcionament d’aquesta impressora pot ser massa elevat, així que us recomanaria obtenir una altra impressora més petita que us sigui més adequada. Heu d'utilitzar la "traducció" de Google per a les vostres publicacions, perquè el català espanyol no és molt habitual aquí i podeu arribar a més si feu servir l'anglès ..
 
I think the initial commentary on the 10x15 photos was not well interpreted, that was an exception, usually this printer is for A4, A3 and A3 + printing.

These are photographs to be submitted to competitions and therefore require the highest quality. Hence the interest in getting it working again.

For small things I have an Epson Expression XP-55.
 
: caf: frow: vell
HELLO!!!
 
Last edited:
Back
Top